Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Lycka Till xD

Av Kema Behy - 3 februari 2013 20:46

Tjaah tjaah allihopa. Tack för ditt välkommens inlägg  syrran   Jag sitter just nu och äter en smarrig Daim glass xD Idag har jag inte gjort nånting bara vart hemma själv snackat med Martina liggit i sängen sovit ätit jätte god mat. Jag åt kräftstjärtar, sallad, räkor och en massa grönsaker. Sen har jag inte gjort nåt  och just nu sitter jag här med min laptop och skriver detta inlägg och jag åt nyss upp min daim glass xD Ja men jag o min syrra kommer att göra allt det hon sa och sånt. Tyvärr så har jag inte så mycket mer att skriva men jag har en till blogg som jag har ensam och den heter kevinthe6man.bloggplatsen.se och så har Martina min syster två stycken bloggar som heter anjadevillo.bloggplatsen.se och tinalilla.bloggplatsen.se Aja men ha det bra allihopa sov så gott och lycka till i skolan imorn. Kram // Kevin xD :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kema Behy - 1 april 2013 04:44


 

Av Kema Behy - 16 februari 2013 23:31

Hejsan på ni som kollar detta inlägg xD Hoppas ni mår fint då blir jag skit glad :) Ja idag har man väll inte gjort nåt, bara suttit o kollat lite på melodifestivalen 2013 deltävling 3 i Skellefteå. Inga bra alla sög xD Men ni som också kollade på de...

Av Kema Behy - 16 februari 2013 23:00

Hejsan alla! Nu på måndag tänkte vi ha frågestund. hoppas det är många som tänker ställa upp den här gången med många frågor! För förra gången så blev de ju inget. Det var ju faktiskt lite tråkigt! Så kollar ni in detta inlägg just nu, släng in ...

Av Kema Behy - 15 februari 2013 22:29

Hejsan alla TheCraziiest bloggläsare hoppas att ni mår bra och ja jag sitter bara här och snackar lite med Martina genom skype så jaha sen har jag nyss ätit pizza och druckit cola mm så aa sen så har jag typ inte gjort nåt mer aja men jag hoppas hopp...

Av Kema Behy - 9 februari 2013 13:47

nu blir det att kolla på film med kevin! filmen heter "return" hoppas den e bra nu då bye...

Presentation

Vi är två syskon. Kevin är 12 och martina är 13

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards